Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Followers

Tuesday, 25 September 2012

Follower yang ke-100

Assalamualaikum...

Aqu sedang menunggu follower yang ke-100..spa la yang bertuah 2..Follower yang bertuah tu akan aku kasi hadiah kat dy....

Follower ke-100
 
ni hadiah dy...

Selamat jadi Follower...
Friday, 21 September 2012

Untuk ke-2 kali nya aku kesini..

Assalamualaikum...
Selamat petang Dan Salam 1 Malaysia...

Ni merupakan entry yang pertama yang aku tulis setelah 3 minggu ada kat bumi Sintok..bukan lagi kat Mainland Penang...(pehal la ckap mainland Penang plak dah ni)..hehhe wat teruk nuh..Bukan pa,lau kwn2 bru tya dari mn lau ckap Penang sat g depa tanya balik Penang pulau ka??X aih kat "MainLand" Tanah Besaq..hehehe..wat cam hebat plak..

Tak terlambat lagi kot aku nak ucap kan tahniah kepada rakan2 seperjuangan STPM 2011 ngan budak2 MATRIKULASI  yang berjaya melanjutkan pelajaran ke peringkat Ijazah Sarjana Muda dengan Kepujian dalam bidang masing2..TAHNIAH..TAHNIAH..tp bg kengkawan yg x berjaya tu jgan la sedih lagi risau adalah kerana rezeki masing2 telah pon tertulis oleh yang Maha Esa...kita mana tau kan???so jgan sedih2 OK.SMILE ALWAYS..

Aku dpat Uni dekat ja ngan rumah dan kampung halaman..(orang la cakap,aku x cakap pon bagi aku jauh ja..hehehe)..Aku dapat kat UUM(Universiti Utara Malaysia)..untuk Ijazah Sarjana Muda Pentadbiran Muamalat Dengan Kepujian..kalau dalam English..Bachelor in Muamalat Administration singkatan dia BMA(HONS)..yang hons belakang tu kena tggu aku abis 4 tahun baru bleh tau HONS ka tak..
Universiti Pengurusan Terkemuka..

Walaupon orang cakap Uni ni dekat jer ngan rumah aku,aku tetap kata jauh sebab aku x mampu lagi nak balik tiap2 minggu macam aku duduk sekolah asrama dulu..Irshad ngan Nibong Tebal..dah 3 minggu aku dok sini aku x berkesempatan nak balik lagi pon..tiap2 minggu ada ja aktiviti yang membantutkan perancangan aku dan rakan2 yang len nak balik..ni yang membuatkan aku sentiasa ja rasa nak telefon family hari2..asal tengok handphe ja rasa nak telefon..abis la kredit aku..Tp x pa...sebab mcm2 aktvt kat sini yang kami bleh buat...

Contohnya,nek basikal pusing2 UUM..p melawat kandang rusa,Usha2 owng men Golf(bleh tengok jala..nak men x mampu)..nek kuda, shoping kat MALL(ingt kat dlm ni x dak mall ka,ada Ooo..)..yang paling best  tengok kera/monyet tengok orang men bola...first tima aku tengok makhluk ni tengok manusia main bola..nnt jgan terkejut tengok makhluk2 ni pandai men bola..hehehe

ni time minggu Orentasi Program UUM Berbudi Berbakti..kat rumah orang2 Kampung Tradisi..

Ni la kandang rusa..Banyak Ooo Rusa..boleh bagi makan sendiri..

Rajin nya..dah banyak kali cucuh tp x hidup2 pon api..

ni padang Go-Kart..laki pompuan semua boleh bawa

First time nek basikal 2 handle..naseb pandai control..
Segala majlis yang berlangsung mesti meriah..Antaranya Sambutan Hari Malaysia..kami sambut waktu malam..pkol 12 bru abis Oo..tapi x pa,sebabkan BEST x kisah sngat la..macm2 pertangingan yang dipertandingkan contohnya Dewan Penginapan Pelajar(DPP) yang paling kreatif,bersemangat,tah pa tah g..x ingat la..tp memey best lagi syok la..

uish..uish..iklan plak

dah macam Miss World da..

ni DPP aku punya trademark..Tabung Haji

Semangat 1 Malaysia...!!         




Ni semua baru permulaan aku kat sini..lepas2 ni tak tau la..Semoga semuanya akan bahagia selalu..Mak & Ayah jagan wisau tau..Chek ok2 ja kat sini...So spa2 yang rasa teringin nak dtng UUM bleh kol la aku..nnt bleh aku bwa melencong2 kat dlam UUM ni..yang paling penting jgan lupa bwa makanan banyak2 untuk aku..huhuhu wat stok waktu lapor...

OK daadaa.. Nak solat dlu...nnt ada kesempatan aku tulis len...Doa kan semoga aku berbhagia disini selma berada disini..Assalamualaikum...

SENYOM SOKMO..