Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Followers

Saturday, 7 April 2012

~Hari Graduasi 2012~

Assalamualaikum..

selamat petang semua...selamat berhujung minggu..
huh...dah lama aq x rasa dok rumah bersenang lenang mcam nih..
cuti lah katakan..
minggu lepas sibuk ngan hari graduasi..
teruja rasa bleh jumpak ngan TYT Pulau Pinang,Datuk Rahman Abbas..
walaupon majlis tu memey sesangat formal tp fun..
coz bleh jumpak ngan kawan2 yang len dan paling bermakna sekali sebab
pakai jubah konvo...
waktu jalan msuk dewan 2 rasa bangga gler..
dengan jalan atas red carpet nya,(bkan senang nak jlan atas red carpet)..
semua owng tengok..memey qasa cun gler(perasannya..),
qasa macm model pon ada gak..
dan yang paling melebih nya qasa macm mak cik ngan pakcik semua tu dok pilih nak wat menantu..hehehe
dan lagi tuh nuh..
semua tu pengalaman kan...
syok!!syok!!
pengalaman yang manis...
 
 ngan ustaz Zul..ustz ajaq syariah..tima kasih ustaz atas segala  ilmu yang telah diberikan..

 ni c.Asmah..cikgu paling sporting skali..best glerr..


 para graduan2..comel2 la..
gud Luck kawan2..jagan lupa aq nnt yerkk..

  kawan2 klass aq..
aq x kan lupakan hampa semua...
 
 ni bakal mak mertua aq..hehehe(lawak jerr)

 spa la bdak comel nih...

ni along aq..x dan nak bergambaq ngan mak ngan ayh..

Hari Graduasi ni adalah kenangan terakhir aq kat SMK Agama Al-Irshad..aq x akan lupa kan tanah yang penuh ngan ilmu nih..banyak pengalaman dan pengajaran yang aq dpt kat sni...semua nih akan aq abadi kan dalam memori aq wat selama2nya...
 
Cayunk Smk Al-Irshad,che'gu2,kawan2,adik2 and all yang terlibat...
And Gud Luck Wat kawan2..jgan lupa aq bla korang dah berjaya nnt..
and adik2 yang akan amik STPM ujung taun nih...Especially Farhana...

sekian sahaja...
Bye2..

0 comments:

Post a Comment